Otvoreno reporter Gay TV otpušten nakon grube šale 'Big Homo' nehotice izlazi na mrežu

Mark_saxenmeyer

I pobjednik ovotjednog 'Što su mislili?' nagrada ide… Mark Saxenmeyer.

Saxenmeyera, otvoreno homoseksualnog TV reportera sa sjedištem u Minneapolisu, Minn., Otpustila je ABC-ova podružnica KSTP-TV ovaj tjedan nakon šale u lošem ukusu o gay par uputio se na ovogodišnju Lov na uskršnja jaja Bijele kuće uživo je krenuo na web stranicu stanice.



Evo kako se sve odvijalo: Saxenmeyer je u početku objavio priču, ali nije bio dostupan za praćenje, prosljeđujući informacije suradniku Katherine Johnson - umetanje neprimjerene bočne primjedbe koja nije bila namijenjena masama.



“Bila je u procesu pisanja svoje web skripte na svom računalu, pa sam napisao nekoliko stvari u web skriptu kako bih je nasmijao. Rekao sam, ‘Svakako to izbrišite jer očito to ne bi bilo smiješno izvan konteksta,” rekao je Saxenmeyer tribina zvijezda. “Izbrisala je većinu.

'Bio je jedan mali dio koji joj je nedostajao kad ga je zatvorila.'



Dotični 'jedan mali dio'? Saxenmeyer se osvrnuo na par i očeve blizanaca, Paul Melchert i James Zimmerman, kao 'veliki HOMO tate.'

Nakon što je priča objavljena na mreži, čitatelji su se požalili, vodeći trgovinu da je uklone i postave izjavu o odricanju odgovornosti koja glasi: „Ranije danas komentari su objavljeni pogrešno u vezi s ovom pričom. KSTP ne odobrava komentari.

'Poduzimaju se mjere da se to više ne ponovi.'



Saxenmeyer se ispričao - i pomalo zagužvao - u postaju, nakon što su izložene njegove nedorečene primjedbe.

'Pogriješio sam duboko glupo', rekao je. “Jednostavno nema saznanja, obilno sam se ispričao. Bilo je glupo, neprimjereno, neodgovorno. To je izvan razumljivog. Kad ste gay, ponekad osjećate da možete reći stvari jer dolaze iz mjesta koje ne predstavljaju nepoštovanje ili zlo.

“Jednostavno se osjećam tako užasno. Osjećam se kao da sam se ovdje šutnuo u svoju guzu. Zauvijek ću žaliti za ovim. '

Saxenmeyer je radio za KSTP-TV godinu i pol dana nakon što ga je prethodno odbio WFLD-TV, stanica Fox u Chicagu, koja je odlučila da ne obnavlja ugovor.